Tankar kring viktnedgång!!

Jag vet att det är ett jäkla tjat men den jäkla opn här hahaha.
Jag är ledsen för det men måste ventilera lite. Känner jag ibland tjatar ihjäl familj och vänner och önskar att jag nu liksom bara kan lägga det lite bakom mig och inte vara fullt så jäkla inne i det.
Nu ligger jag på -25kg Men känner mig som att jag ligger på +-0. Vilket egentligen är helt sjukt.
Jag är ju fortfarnade stor och har 20kg kvar  tills jag är där jag vill vara.
Fast jag gått ner så mycket så ser jag inte det någonstans, visst känner jag det på kläder och så men jag hänger inte med.
 
En jobbkamrat frågade hur det kändes nu när jag gått ner så mycket så typ, hm ja jag kände typ inget alls för det känns inte som att jag gått ner så mycket.
Vilket är jättekonstigt för när jag gick på viktväktarna eller dylikt så kände man ju sig nästa smal när man gått ner några kilo.
 
Just nu ångrar jag lite att jag inte tog några bilder före opn som jag nu kunde jämnföra och se om jag med kunde se någon skilland.
Men som sagt det är lätt att vara efterklok.
 
Ta min lilla favorit tjej och rensa tankarn lite till kanske.
 
kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

din dåre syns ju sjukt mkt de du gått ner! TOKA :) o mig får du gärna tjata mera till kraaaam vännen

2013-01-05 @ 17:22:31
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0