Skärpning

Jag måste verkligen ta och skärpa mig nu både när det gäller mat och träning.
Har slarvat med mina vitaminer med och det känns nu, vakna och hela universum snurrade.
Varför är det så att man alltid tjatar på andra men har jäkla probelm med att ta hand om sig själv?
Imorgon är det jag som ska upp tidigt och äta gröt till frukost sen i väg och träna. Hoppas verkligen jag kan sparka igång mig själv.

Var på fest hos Jenny i lördags och de var väl trevligt. Lite tråkigt dock att det finns folk som inte bara kan slappna av och ha kul utan måste ställa till med nån katastrof. Känns lite som man hamnade i grundskolan igen.
Där är ännu en fråga; varför ska tjejer vara så himla dramatiska?
Själv är jag av den typen att jag aldrig orkar engagera ming i sådant. Antingen kommer man dit och har kul eller så kan man skita i det känner jag.
Sitt inte och var avundsjuk på andra utan väx upp och lev ditt liv istället.

Bilden är tagen från i lördags då Jenny presenterade sin nya karl Molgan. Kolla in hennes hel nöjda leende.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan inte lägga upp sånt här!!!!! HAHAHAHAHA!!!

2013-02-23 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0