Matlust??

De två senaste veckorna har jag totalt tappat matlusten. Jag äter mer eller mindre för att jag måste.
Detta gör ju också att jag inte blir speciellt inspirerad att laga nåt speciellt. Tur har jag att jag oftast går hem till föräldrarna och käkar men det blir ju liksom att man tvingar i sig maten.

Igår var första gången på länge då jag kände 'wow detta var gott' vi var på Bellas och jag valde vitlöksfrästa tiger räkor med bbqsås och vitlökssås. Servitrisen såg konstigt på mig när jag tackade nej till både pommes, Idaho potatis och potatisgratäng. Men hur tusan skulle jag få ner det.

Men idag var jag oinspirerad igen en Coup of noodles fick de bli. Ja ja jag vet det inte finns näring i det men det fick bli så eller ingenting alls.
I fredags beställde mina föräldrar pizza och jag provade också en bit. Pizza var nåt av en favorit innan speciellt Raddes gyrospizza men fy vad blahaigt de var. Extremt överskattat.

Vette tusan vad jag ska göra för att få tillbaka matlusten tips någon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0