Malmö, Stiftelsen o bruten handled

Ja det summerar nog helgen rätt så bra faktiskt.
Vi hade skoj på konserten ända fram tills lilla mamma stackarn ramlade på vägen ut och bröt handleden.
Fy det var längsen jag hade så ont i hjärtat när man såg hur ont hon hade.
Men är dt någonstans man ska bryta handleden så är det i Malmö. Taxin körde till akuten på fem minuter och efter ca en timme satt vi i taxi på väg tillbaka till hotellet.
Underbar personal som tog hand om henne och snabba och effektiva var dom. De hade liksom en röntgen i anslutning till rummet så allt gick jätte smidigt. Inget väntandes hit och dit.

Sen kom vi tillbaka och de var drama på hotellrummet.
Att en människa kan bete sig så och förstöra för alla andra övergår helt mitt förstånd. Små barns fasoner och bekräftelse syndrom så deet stod härliga till. Det som gjorde mig ännu mer arg är att människan inte kunde be om ursäkt dagen efter. Fy faaan säger jag bara.
Men jag valde ignorera denna människa och efter jag hjälpt mammsen i säng så gick jag och lade mig. När vi vaknade dagen efter så var vi inte så pigga på att stanna kvar i o me mammsen hade ont och på grund av hur den andra människan betett sig.

Borta bra mn hemma bäst säger jag.
Nästa gång blir det kanske teater o shopping i Gbg. Men då vill jag endast ha vuxna människor med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0