Börjar jag bli vikt o kropps tokig????

Jag börjar bli lite rädd att jag hänger upp mig på det här med vikten och kroppen nu.
Jag tjatar typ ihjäl mina nära och kära om detta eviga ämne. Tjatar ju även här på bloggen. Är nog därför det inte blir så många inlägg märker jag.
Det underbart komiska är ju att jag stör ihjäl mig när alla påpekar att jag går ner. De vet att jag gjort opn och att det blir en drastisk förändring.

När det gäller mina egna demoner så battlar jag just nu med att jag har gått ner väldigt oproportionerligt mina lår och rumpa är gigantiska gentemot överkroppen vilket ser jätteroligt ut när jag går i underställskläder hahaha.
Sen har jag jättesvårt att få in att ja kommer i mindre storlekar. Jag provar konstant kläderna i garderoben för att vara säker på att jag vågar ha dom på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0