GBP!!!!

Om några veckor är det operations dax.Så nu sitter man och shakar för fulla muggar. Tack och lov så har det varit relativt smärtfritt än så länge och nu har jag vant mig vid modifast pulver smak och kan ärligt säga att nu smakar det gott. Till er alla som tycker pulver shakerna är jobbiga. Välj modifast och jag lovar efter en vecka så känner du inte pulver smaken längre. Den är tjock som en milkshake och jordgubben smakar kalas i munnen.
 
Varför jag gör en gastric bypass??
Allra mest för att det ska underlätta för min astma sen känns det som en bonus att man går ner i vikt och känner sig fräschare.
 
Ingen på jobbet vet om men jag gissar att det pratas en massa. Hade ju tänkt berätta när jag fått operations tiden men då jag fick veta att det redan snackats en massa om det runt mig att jag redan skulle ha gjort det så har jag valt att låta dom snacka runt mig istället.
 
Antagligen fick de för sig att jag gjorde den i somras då jag istället genomgick en instabiliserings operation i axeln och jag var sjukskriven i tre månader. Snacka om att de tittade när man kom tillbaka.
Hahaha synd för dom när de insåg att jag inte gått ner nåt under sommaren.
 
De som kan fråga mig rätt ut kan jag svara. Men de som väljer att snacka runt mig istället låter jag vara.
 
Nähä nu är frukost shaken nere så nu är det dags för att ta tag i dagen mina hjärtan
 
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0