Ångerskänslor

Nu har jag fått konstiga ångerkänslor inför opn. Men jag gissar ju mest att det är nervositeten som kickat in nu. Försöker vara lugn men ja det går så där. Hade varit skönt om den värsta tiden hade varit över nu.
Men jag vet jag har ett antal jobbiga veckor framför mig och jag hoppas verkligen att det går bra.
Mest nervös är jag över sprutorna men hoppas att när jag väl tagit första så är resten en barnlek.
Maten känns si så där men det visste jag ju redan att det skulle vara de första veckorna.
Jag längtar verkligen till jul nu för då är den värsta tiden över.
En knäcke med julskinka o senap hade suttit fint just nu.

Peace out my loves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0