Vågen rör sig!!!

JAAAA!!
Äntligen börjar vågen röra på sig igen.
Vad var problemet tror ni?
För lite motion gissar jag på.
Var i Ullared igår och där går man ju hela dagen och vågen stod idag på -0.8. Blev jag glad eller blev jag GLAAAD!!!

Så idag kollade jag upp vad de har på gymmet för grupp pass. Fanns ju massa att välja mellan så vi får se nästa vecka vilka jag hinner med men jag vill gärna prova ett boxpass.

Ullared gick bra igår ingen som körde in i mig med vagnen denna gången. Maten blev en barnmeny med köttbullar. Orkade tre st och en potatis sen var vi redo att bege oss ut i vimlet igen.
Nya bhar hittade äntligen. Inga hängbröst här inte längre iaf inte med kläder på haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0