Mat och GBP!

Det här med mat och GBP känns lite som en hel vetenskap just nu. Jag äter endast sådant jag får äta enligt de papper jag fått med mig hem. Men ändå har jag stått stilla denna veckan.

Man blir nästan lite rädd och funderar varför funkar detta inte? Vad händer? Vad gör jag för fel?
Jag är rädd att jag rör mig för lite mot vad jag gjorde innan opn. Men vi fick ju också stränga restriktioner om att inte gå för hårt ut de första veckorna.
Ändå så har jag nu bestämt mig att börja på gymmet nästa vecka. Jag hoppas att denna vecka är att sätt för kroppen att berätta att den är redo för träning igen.
Jag hoppas att jag står stilla för att jag rör mig för dåligt. Annars börjar jag gråta,
Känns liksom för tidigt att hamna på en platå bara typ nästan tre veckor efter opn.
Just nu försöker jag vara positiv med allt annat runt omkring mig och inte tänka så mycket på det. Tänka på att jag ändå än så länge gått ner en del kg.

Blid som jag tog igår. Erkänner att leggings inte riktigt är min grej men inser att jag får leva i det ett tag.


Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

alla hamnar på platåer. du kommer ur det. gött med gymmet snäckan, kommer gå bra detta :)

2012-11-18 @ 11:21:54
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kämpa på! Det är kanske svårt och se det positivt nu men det kommer! Tänk att du redan gått ner 15 kilo! Tänk vad mycket det är! Bara det är ju bra!

2012-11-18 @ 12:31:37
Postat av: Johanna

Du skall se att du går ner nästa vecka :)

2012-11-18 @ 13:41:03
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: EllinorO

Jag gick upp i vikt några veckor efter min operation och jag har stått still i vissa veckor. Kroppen fungerar så. Det är jobbigt men man lär sig.
Viktnedgången kommer sätta fart igen.

Svar: Tack din kommentar gjorde min dag
Petra

2012-11-20 @ 12:30:01
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0