Jävlar vilken rumpa!!!

Har precis kommit hem från stor staden Sölvesborg.
När jag kom hem så väntade en klädpåse från halens i brevlådan. Har aldrig varit med om att de skickat det hem om man inte uttryckt detta önskemål, vilket jag inte gjort men jag klagar inte.
 
Där i var en klänning, leggings och en ny kofta. Alltihopa var i två stl mindre än vad jag brukar beställa och knas nog kan jag använda allt. Haha dock så syns det hur oproportionerligt jag har gått ner. inga bröst, ingen mage, VÄRLDENS STÖRSTA RUMPA.
Klännigen satt alldeles för tight i rumpan hahaha. Fast den går att använda om jag har koftan över. Men fan vad jag apskrattade.
 
Det är så klart inte jag på bilden men typ nästan så ser jag ut hahahaha. (lite väl extremt kanske)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0