Garderobs rensning!

Hela morgonen har jag provat alla mina kläder. Har lagt bort de som är förstora hängt tillbaka de som fortfarande är för små.
Jag vet att detta är lite tidigt att hålla på med då det bara gått två veckor sen operationen men varför ska jag spara när de redan är stora???
Varit lite smått kul iaf. Några av mina långa linnen kan jag nog spara lite och kanske använda till leggings sen när jag krympt lite i låren också.
Jag hatar att slänga grejer vilket kan både vara positivt och negativt. Det positiva nu är ju att jag sparat alla kläder som varit för små vilket jag är tacksam för.
Men min klädkammare ser ju int alltför rolig ut kan jag säga. Ärligt man kan knappt gå ett steg in och absolut inte två.

Vovven min <3


Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

oj oj oj va kul att du börjat ta upp detta igen!! ;) söööta alice

Svar: Jajjemän så nu blir ni väldigt uppdaterade över mitt mående hahaha
Petra

2012-11-14 @ 08:52:55
URL: http://snie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0