Dumping!

Två veckor har gått sen opn och jag vet jag inte har uppdaterat.
Men allt gick bra. Ångrade dock opn dagen efter då jag verkligen mådde skit.
Men nu är allt bra och jag är inne på de sista två dagarna av soppdieten. På onsdag får jag äta äggröra och jag verkligen längtar dit.
Har också haft min första riktiga dumping idag och det hade jag nog inte önskat min värsta fiende. Jäklar vad dåligt jag mådde.

Men men sen september har jag nu gått ner -15kg helt sjuk känsla när jag skriver det här.
Helgens uppgift blir väl att prova en del kläder och slänga ut de jag inte kan ha längre. Tänk att jag redan får göra det HELT JÄVLA GALET!!!

Nu har även vovven min fått flytta hem igen. Föräldrarna mina ville ju inte jag skulle ha henne så nära strax efter opn. Men nu är hon här och de var jättemysigt och vakna upp med henne i sängen.

Funderar på att beställa en ny outfit till jul men jag vågar inte riktigt ännu då man inte vet vart jag kommer ligga runt då på vågen.

Jag Sweden rock 2011
Never again säger jag bara




Kommentarer
Postat av: Jenny

Så himla glad för din skull gumman! Kramar!!

Svar: Tack hjärtat
Petra

2012-11-13 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0