lovely weekend!!!

Denna helgen har varit underbar.
Var hos den bästa ever Sara på fest. Sjukt nice att komma ut och skaka på rumpan lite. Men jäkla vilka nötter det var ute.
Kul förfest som fasen med E och T sjungandes ( nja ok de skrek mest). Träffade P och E jäkligt trevliga människor som var lätta att ha och göra med. Sånt gillas SKARPT. Hoppas de är på fler gånger.
 
Idag har man varit ute i snön och busat med vovven. Galet underbart tyckte hon nog att det var.
Blir snart en tur till Kristianstad med tillsammans med lillsyrran. MYYS!!
 
Dagens kris är att jag inte har någon våg längre. Jag tappade min parfymflaska på den igår, parfymen höll men vågen gick i ziljoner bitar. Men ingen kris får väl väga mig hos päronen.
 
Jag och älskade ägget:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hysteriskt kul. Jag vill se "musikvideosen" ;) haha!!

2012-12-04 @ 12:47:01
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0