Juldagen!!!

Denna dagen är alltid årets lugnaste dag då man inte orkar göra ett dyft.
Själv har jag myst med vovven till filmen The Holiday vilken är min absoluta favorit när det kommer till julfilmer.
Det enda jag har engagerat mig i idag är motionera hunden och det känns faktiskt helt ok!
 
Gårdagen var helt underbar med de flesta familjemedlemmar hemma hos mor och far. Det vankades kalles jul, familje spel och julbord. Det sista borde jag ha hoppat över då jag fick dumping från helvetet på besök trots att jag bara höll mig till ok grejer som skinka, köttbulle och ägg. Nästa år får det bli köttbullar och makaroner eller liknande.
 
Snäll hade jag också varit i år då jag fick det jag önskat mig. Presentkort på kläder så klart. Men det får dröja lite innan de används nu när jag äntligen kan få börja träna igen. Funderar om man ska köra igång redan denna vecka eller vänta tills efter nyår. Gissar ju att vi inne på min avdelning kommer få mycket jobb under veckan. Då det är ett tungt jobb så vette tusan helt ärligt om man orkar med träning efter det.
Men jäklar vad det kommer röra sig på vågen sen ;-)
 
Perfekt också att jag ska börja jobba skift den 6e januari!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0