Sjukt go lördag!

Gårdagen var sjukt härlig. Hade härliga vänner på besök o vi käkade mat o drack vatten o snackade skit hahaha ja hör o häpna VI DRACK VATTEN!!!
Vi satte på en film (undra varför) som ingen av oss tittade på utan de var mer bara ett bakgrunds ljud hahaha.
Pratade nog inte om något viktigt utan bara skit i allmänn bemärkelse.
Vi ska snart iaf träffas o dra ut. sjukt vad sällan vi gör de i gamla dar. Jag var sjukt sugen att bara släppa allt o dra ut igår meeeeeeen hahaha jag har fått ny motivation o känner jag klarar ännu ett par nyktra helger.

Idag har jag bara slappat. Legat o läst en bok jag fick av mormor o morfar i julklapp. Tack o lov att man hade rester över från igår så man inte ens behövde bekymra sig över mat.
Imorgon ska jag upp klockan sju o bort till tvättstugan för att hinna tvätta mina jobbtröjor innan jobbet. Får se me om ja hinner baka lite frallor me. Har ju alla grejerna hemma.
Sen jobbar man till 20 imorgon. Denna skift veckan suger kan jag säga.

Har lovat mig att göra en annan grej denna vecka me. Vi får se om diciplinen håller ;P

JAG ÄLSKAR ER ALLA

KRAM


Kommentarer
Postat av: sara

de var sjukt nice Piddan!

2011-01-18 @ 09:01:57
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0