DU E BÄST PIDDAN!!!!!

Jag har varit så sjukt jäkla duktig idag. Steg upp kl 06.50 och klockan 07.40 var jag på gymmet. Ett sådant sjukt jäkla gött pass asså. Jag verkligen darrade i benen när jag gick för att ta min grejer o åka hem kl 9.

Visste ni att jag försökt få hjälp av att gå ner i vikt hos doktorn?
Hur tror ni de gick?
Inte så jäkla bra faktiskt eller jo de var ju väl inte dåligt heller egentligen. Först kom jag dit och de tog massa prover o vägde o mätte mig sedan visade sig att jag vägde för lite o hade för bra värden att få hjälp.
f€örst var de ju en spark i magen typ men sen nhä va fasen då finns de ju ingen ursäkt till att jag inte ska klara de själv.

Så här är jag nu sjuuuukt peppad till att klara de.



Kommentarer
Postat av: sara

du kommer att klara de, det vet jag! :) finaste Piddan!

2011-01-18 @ 20:38:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: chrisse

Detta fixar du! :) Duktigt å träna så tiiiiidigt på morgonen måste tilläggas!

2011-01-19 @ 09:46:02
URL: http://lovelystar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0