F**K F**K F**K!!!!!!

Asså kan den jävla vecka gå mer långsamt?
Känns fasen som att de var två veckor sedan jag var hos sjukgymnasten men fajjen var bara två dagar sen. Fasen vad hon knäckte mig måste jag säga. ett tag trodde jag fasen att jag skulle börja gråta. Gårdagen var inte alls rolig och idag bara pulserar de. Tror nästan hon har orsakat en inflammtion ovanpå allt. Tack o lov man kan kurera sådant själv. Ok nu har jag gnällt av mig så över till annat.

Längtar som fasen tills imorgon. Ska bli skit trevligt att träffas o sitta o snacka o käka lite gott. Synd bara man ska jobba på lördag för då hade man kunnar för längt kvällen lite. Mobilen åker ju me så kanske om man e på humör så blir de några foton!!

My thoughts are with you!!


Kommentarer
Postat av: sara

du får lägga upp din bakgrundsbild på mobben, hahaha ;)

2010-09-18 @ 10:33:55
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0