Gårdagen...

Tog de rätt så lugnt igår.  Körde upp till Preem skulle hämta paket o funderade på att hyra en film o ta de lugnt..
Men haha de gick ju inte riktigt som jag tänkt. Min vän ringde och undrade vad jag höll på me o tyckte istället att ja skulle komma bort o festa lite hos dem o spela lite spel.. Inte mig emot klart jag var på.
Riktigt skoj var de också förutom att vissa personer ska försöka ha en allvarlig diskussion när de e onyktra. Jag valde tillslut att bara gå där ifrån annars hade ja nästan gett den personen en stor fet lusing.

Det var iaf ett bra avhopp från denna jäkla tråkiga vecka jag har haft och vi var inte hemma förrän någon gång runt tre tiden.

Jag somnade inte färrän kl 06 och kan säga att de e fasen vilka bra funderingar jag har när jag ligger lite halvberusad i sängen. Väldigt storslagna planer kom jag fram till igår iaf. Hoppas bara att jag tar tag i dem me.

Ska se om jag och Mizz J ska dra till frk S på kaffe någon kväll denna vecka i fall de känner för de så vi kan kika lite på hennes nya lägenhet. SPÄNNANDE

Annars inget annat här så....

ovar and out

Kommentarer
Postat av: sara

ja det tycker jag ni får göra! :))

o du måste berätta om va du har för planer haha nu blev man nyfikne ju!

2010-10-19 @ 08:49:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0