BLIR KOKO!!!!

JAG VILL INTE VARA HEMMA LÄNGRE!!!!
E sjukt trött på att vara sjukskriven. Lessen jag hatar själv när folk bara gnäller men jag börjar bli knäpp på detta nu ju. Känts som man bott på vårdcentralen denna vecka. BLÄÄÄÄÄ!!!! Och man ska dit imorgon igen. SEn har man fått en jäkla massa brev från dem me. Ett var positivt iaf o de e mina blodvärden e ok igen så jag slipper den förbannade medicinen. Men de jag fick igår gjorde mig sjukt deppig. PAllar inte prata om de. OK nu får de vara nog på gnäll över till annat.

Solen har iaf tittat fram denna vecka heeeelt underbart!! Har till och me varit varm i min fleecejacka.

Jag har två nya favorit filmer den ena e When in Rome en riktig feelgood film måste ja säga men jag e ju oxå ganska tokig i romantiska komedier.. (Och de e ja inte ensam om.. ja vet)

Den andra e Leap Year samma genre som den andra men denna e inspelad på irland o ja älskar bilderna från stephens green o merrion square de får mig att längta som tusan till mars då ja o lillsyrran ska dit o fira st.paddys weekend.

Och så har jag hittat en födelsedagspresent till EMMA som fyller år i november. Tror den kommer bli kanon. Kommer lägga upp vad de är och vart jag har skaffat den EFTER hennes födelsedag haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0