18.8 sms

Jag var uttråkad igår. Så jag satte mig o lekte runt me min mobil. Där kunde jag räkna ut att jag o en vän skickar i snitt 18.8 sms om dagen till varandra. Och vad vi diskuterar i dessa sms?? Verkligen ingenting eller kanske allting haha.. om till exempel hur man som bäst poppar popcorn, vi kom överens att gryta e bäst men jag gillar poppa i olivolja o min vän i raps. så här kan smsen se ut

V- Bra film på tren:)
P- Haha den har ja sett massa gånger
V- var längesen jag såg den :)
V- Haha vilken lång snotte hahahaha
P- Kollar på lie to me på 400.. Va??
V- ja hans på trean ha ha
V- Han tappar ju handuken i början av filmen
P- Kollar du inte på galen i kärlek kommer inte ihåg nån lång snotte där, haha ja just ja men får man verkligen se den? kommer inte ihåg de!
V- Dumpad heter filmen.. haha jo han tappar den så serman den flera gånger hahaha
P- Jaha den har ja bara sett typ två gånger, trodde de var den mejack nicholson o diane keaton.
V- Aaa nej den gick igår :)
P- Just ja.. blev de inge harrys igår.. Fasen nu måste vi ju verkligen dit o äta o dricka
V- Nej var för seg... var blabla där? Han som gör den störiga låte we dont speak no americano var o spelade där igår
P- Ingen aning inte pratat me blabla idag.. jasså då är jag glad jag inte var där..vi kanske ska dit och fira din f-dag eller något
V- ja de skulle ju göra om menyn där också hoppas de blir niice..
P- ja vi får planera en kväll o dra dit kan ju vara niice typ en fredag efter en lång snotte dag på jobbet.. ta lite kök öl o vin
V- HAHA snotte jobbdag??
P- haha ja me såg de men har glömt va de ska pub och får inte fram de
P- Oj STÅ inte PUB
V- HAHAHAHAHA fy fan va kul
P- haha ja nu e snotte de föda ja har i huvudet
P- Fasen jävla t9 hinner aldrig me o ändra orden
V- Dina meningar är klockrena för tillfället HAHAHA
P- Haha ja snotte och föda e ju liite kul i samma mening
V- En aning hahahahahahahahaha
P- nä fasen va ja e seg kanske borde lägga sig

Som ni märker inge vettigt alls haha fast fasen va kul de e o läsa alla missar sen. De mest komiska e ju att skulle vi ringa varandra hade ju detta samtalet varit över på typ 3 min men de e vi för lata för hahaha
På tal om roliga vänner har ju fortfarande inte lagt upp bilderna efter n är ja Sara o Emma var på afterwork o firade sara lite men de kommer här



Mate var helt ok måste jag säga även om den kanske inte ser ut att vara en fröjd för ögat


Sara som vi firade


Emma såg me rätt näjd ut me sin tallrik


Emma tog självklart en egobild på sig själv o la den som min bakgrund på mobilen


Ja o sara körde på egobild tillsammans istället

nu blir de tvätt


Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså det är lika kul när jag läser de för andra gången! HAHA!

2010-10-12 @ 23:12:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha snygg blixt på egobilden ;)

2010-10-17 @ 18:47:38
URL: http://sickmisfire.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0