Weekend is over!!

Fy faan vad denna helg flög i väg. Hoppas nästa helg känns längre.
Var sjukt död efter jobbet igår gick nog o la mig runt 22.30 TANTVARNING!! speciellt i o me de var en lördag.

Idag gjorde jag en massa kycklingpajer så nu har jag massa luncher till jobbet o en o annan middag. Skönt o ha sånt man bara behöver slänga fram o värma o veta att de både e nyttigt o gott o inget skit.

Imorgon e de jobb igen som gäller sen blir de nog träning UTAN MIN TRÄNINGSKOMPIS :S.. får se om ja överlever men vet nästan garanterat att jag får jobba över på tisdag o min vän kan inte imorgon så jag får träna ensam.. Jag hatar att träna själv känns alltid som att folk stirrar på en och undrar varför tjockisen är där. Men ska se i morgon om jag kan planera in ett möte me instruktören behöver hjälp med hur jag ska stärka min muskler i axeln så jag slipper att ha den hoppandes ur led hela tiden. Hände två gånger idag. Ena gången skulle jag bara resa mig från soffan. Andra gången när jag skulle lyfta tvättkorgen mellan tvättstugan o min lägenhet vilket e typ max 30m.

Sen har de ju varit farsdag idag o man vågade faktiskt ta sig hem dit då Frida har tillfrisknat. Så där blev de lite fika stund o grejjer. Och min katt har tagit efter sin matte hon e tjock. Efter sterilseringen har hon gått upp massor. Hon väger 5KILO den lille skiten så ska se om kanske vetrinärerna har någon bra dietmat för hon mår ju inte bra av att väga så mycket, hon får ju knappt plats i fönsterkarmen.

bedtime

Kommentarer
Postat av: sara

du e för söt piddan...



klart din frisyr höll, du va skisnygg hela kvällen! o snyggt sminkad oxå, lite mer än vanligt va??

2010-11-22 @ 16:39:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0