Tacopajer!!!

Nu har jag gjort 7 st små tacopajer. Sjukt perfekt till lunch på jobbet.

Lyckades inte gå ner 2.6 förra veckan men jag var klart godkänd me -1.4kg. Fast i min bok står de 0.9 bara men ska fråga henne om de nästa gång. Sjukt gött måste jag säga.

Denna vecka började ja på gymmet igen. så jävla lovely måste jag säga.. Skönt o känna tränigsvärk. De sjukt roliga me e också att alltid när jag börjar me nån form av motion så försvinner mitt godis sug. De e så jäkla komiskt asså, jävligt bra, men sjukt komiskt.

Så på måndag blir de igen. Vet inte om jag hinner något pass imorgon men ska försöka iaf.

Frickodemus ligger hemma hos mor o far o har maginfluensa så ni vet iaf vart jag INTE befinner mig denna helg. NEVER fasen jag har inte tid o inte råd att bli sjuk. Idag ska ja upp och köpa vitpepparkorn så att inte jag flyger på skiten.

Okej mina vänner nu måste ja checka de sista pajerna i ugnen


ciao

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

hur gör du små? har funderat på det när man gör efterrätter? kan man köpa små folieformar att göra i eller? :)

God natt & sov så sött!

2011-02-01 @ 23:43:22
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0