Blodbrist?

De undrar jag ifall jag har fått IGEN!! E så satans trött för tillfället hela veckan har jag däckat innan 9 typ. O vaknar sedan o e fortfarande lika trött. Sjukt illa måste jag säga.

Denna helgen sprang förbi som vanligt. Skulle ju ha mys helg o de blev de väl iofs men har liksom somnat tidigt o varit trött hela tiden men men skitsamma har ju fortfarande massa piller jag kan tugga här hemma.

Sluta gnälla petra ;)

oki oki jag lovar nu slutar jag. Tog mig iaf i kragen idag o var på gymmet kl 10 värmde upp me total body (som vanligt) på crosstrainern sedan gick jag igenom alla muskel grupperna och avslutade med ned varvning på crosstrainern. Hahaha Jonna jag var sjukt mycket mer effektiv utan dig. Förstår inte de me tanke på hur mycket vi kan babbla ibland. Skönt var ju att de bara var jag och två andra där så jag hade typ alla maskiner för mig själv LOVELY!!

Vantrivs för tillfället på jobbet. Funderar skarpt på att börja plugga. Vet vad jag vill plugga tror jag iaf.



84 DAGAR KVAR SEDAN DRAR MAN TILL DUBLIN


Kommentarer
Postat av: tant catta

men du såååå skönt att använda den där fotgrejen =) hahah fast det är lite tant/pensionärs varning på den! =) allt bra med dig annarS? kram på dig

2010-12-20 @ 14:10:58
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: chrisse

Hello my dear! :)



Trist att vara så jädra trött hela tiden. Blä för det!

Ska du sticka till Dublin, vad skoj! Bara semester eller något annat på schemat?

De va ju tur att vi inte kom till dig jag å S när vi skulle då du jobbade.

Klart du ska plugga om du vill, passa på! :)

Kram!

2010-12-28 @ 15:10:18
URL: http://lovelystar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0