Års krönika!!

Detta året kunde inte börjat bättre. Från den 1 jan var jag nu fast anställd. En helt ny värld öpnnade sig. Jag sökte lägenhet o gick på möbel jakt. Sjukt kul o köpa möbler när man har råd me det man vill ha. Men gud vad man kan bli kräsen o vad långt tid de kan ta innan man hittar något man vill ha.

Sedan i slutet på jan ordnade man en suprise party för jonna som fyllde 25. Sjukt rolig kväll måste jag säga. Mycket folk, grönsaksdipp och vi får icke glömma de underbara jellyshotsen. Dom dära måste vi ta favorit i repris. de verkligen brände i munnen när man käkade dom, antagligen för att jag hade i alldeles för mycket sprit, fast egentligen kan man inte få förmycket av de goda.

Februari o mars flöt på jäkligt långsamt inget allt för galet hände. April och den stora flytten kom. Hade varit skoj i fall man haft bilder på de men jag e ingen kamera nörd som andra haha. Med flytten så fick jag oxå besök av två st kronofogden killar som sökte den förra hyresgästen. Jag höll ju inte alls på att göra i byxan när de ringde på första gången. Den tredje o sista gången blev jag bara irriterad men då hade ja fått reda på vart den förra hyresgästens föräldrar bodde så jag skickade dom dit.
En hel lyckad påskfest hos Emma o sara får vi inte glömma. Haha har svårt o glömma hur jag fick trä på tina hennes skor.

Maj, juni,juli o augusti flöt på i ett stim av olika fester, grill partyn o shopping tripper. Sådant man ska göra under vår, sommar o semestertider.

september o oktober o den stora splittringen.  De e sant o oskiljaktiga systrarna nielsen flyttade isär. Emma till växjö (där ja inte varit än :(..) för att plugga o sara till en lägenhet närmare centrum. Älskar saras lägenhet o e sjukt avis på tvättmaskinen. De var också här då jag såg bild på mig och min bästa vän efter semestern o jag kände fy fasen vilken jäkla fetto klump jag e. Sagt o gjort invägning på viktväktarna o gym kort införskaffades.

November jakten på viktminskning

December jakten fortsattes plus att ja gav mig själv ett alkohol förbud


Kommentarer
Postat av: sara

vet du! det var fasen i oktober vi hade tacokväll här hemma, jag var helt säker på att dte var i nov! shiit va tiden går! får bjuda hem dig snart igen ;)



kul o läsa vad du gjort :) o sen i sommar får vi ta malmö-trippen i repris!

2011-01-08 @ 08:48:07
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: catalina

kul med års krönikan. jag har inte skrivit... inge kul att skriva om förra året och detta året lär det heller inte bli, året har startat dåligt hahah hur gick det med viktväktarna?!



såg att du funderar på att plugga, vad ska du plugga?



kram

2011-01-11 @ 15:50:37
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Sabina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 16:34:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0