The uncovered truth!!!

OK ändrade min profil bild på fejjan igår. Efter ca fem minuter fick jag pm från två olika personer där de skrev att de var friskt vågat att lägga ut en osminkad profil bild, den andra skrev att den önskade att den vågat göra samma sak.
Hmmm de fick ju en till att fundera. Jag hatar massa gegga i ansiktet och är osminkad 99% av min tid. Jag sminkar mig bara till fest eller om jag ska iväg nånstans. Det här med att lägga på en mask för att åka till affären har alltid varit knäppt enligt mig. Folk tittar inte på dig de är för upptagna att hitta sina varor.
 
Men nu kan det ju vara så att jag känner så här för att jag bor på ett litet ställe där alla känner alla. De har redan sett mig när jag ser ut som värst i typ sletna jogging brallor, trasig tshirt och håret på ända. Kanske inte hade varit likadant om jag bott på ett större ställe.
 
Denna bilden la jag upp o jag gillar den för de e så jag ser ut varken mer eller mindre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0