Guuuuud vad fel allt blev

Kl ro ger idag klockan sex. Gick tvättade mig klädde på och käkade frulle. Fan vad taggad jag var inför en morgon på gymmet. Sagt och gjort så tog jag mina nycklar och körde in.

Snacka om att jag blev förvånad då jag drog kortet i dörren men kom inte in. Va faaaan tänkte jag och drog de flera gånger. Men NEJ jag kom inte in så det var bara att vända på klacken och köra hem igen.

Onödig bensin till tusen!!

När jag kom hem leva tjurig så var de bara att byta om och ut på en löptur istället. Körde intervaller så jag fick ut aggressionerna lite.

Men nu är det ju så här att hela mitt motions schema denna vecka är förstörd och om jag inte får tag på nån på gymmet så blir det ännu mer förstört. Det är nästan så jag vill börja lipa fan.
Jag som var så sjukt taggad inför denna vecka är nu helt totalt mega sur och vill bara skita i allt.

Men fan nä skärp mig nu. Skam den som ger sig de får bli nya tag imorgon. Då står de iaf löpning på schemat och de finns inte en chans i världen att de blir fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0