Tvättkris!!!!!

Skrattar ihjäl mig på hur jag ser ut idag. Jag har verkligen tvättäktas då jag har börjat få använda mina udda sockar. En svart och en vit idag.
Sen resten av dagens outfit ser nästa lite uppklädd ut hahaha har inga byxor rena så de fick bli tights kjol kofta o linne. Måste se kul ut när jag är ute med vovven. Gul reflex jacka så lyser på 50m o och sen kjol och tights till det.
Jaja tur man bara är i lilla Mjällby.

Är desperat efter ett par gamla hederliga hörlurar. Sådan du stoppa in i örat men som inte har de där jäkla gummit som alla nya har. Jag förstår inte hur folk kan ha dom de ramlar ju ur hela tiden.

Funderar på att baka nåt skoj idag. Är sjukt sugen på det och har varit det jättelänge. Frågan är bara vad. Då jag inte får äta något sådant själv så är det ju bättre och kolla med mor och far de tar ju gärna emot det haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0