Osocial!!!

Jag har varit sjukt osocial nu de senaste veckorna.Värre än vanligt i alla fall.
Funderar lite på varför det är så. Jag trivs ju sjukt bra med mig själv och att inte ha någon annan än mig själv att tänka på. Kanske är det på grund av vad jag genom gått de senaste veckorna. Det har ju inte varit världens roligaste att sitta och titta på andra när de äter eller dricker gott, även om det inte stört mig jättemycket heller.

Men nu känner jag att det suger i äventyrs tarmen. Vill hitta på något men vet inte vad.

DRömmer om en Dublin resa Vår/sommar

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

JA jag har märkt detta! SAKNAR PISSEPIDDAN!

2012-11-19 @ 10:02:20
URL: http://snie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0