Löpträna???

Jag glider runt på massa bloggar om gbpn det är så jäkla intressant och läsa hur andra tar sig igenom olika saker.
Nåt jag läser hela tiden är att de flesta löptränar, OCH DE VERKAR TYCKA DET ÄR KUL!
Det är till och med så att jag funderar på att prova, menar dojjorna har jag ju och mina största problem områden just nu är ju rumpan och låren.
Först ska jag prova ett par veckor och se om jag tycker om det sen blir det att sätta upp ett mål så man håller i det.
Grejjen är ju att jag alltid velat göra något som vår-ruset i Växjö men jag har alltid varit så stor så jag inte velat komma som en heffaklump och vagga fram.
Det mest komiska just nu är att efter opn så helt plötsligt är jag inte så bekymrad över hur kroppen ser ut. Jag bryr mig inte att kläderna är liiiite väl för tighta för att det ska se snyggt ut. Jag blir inte ledsen för att det syns att mina lår är, ja minst sagt geleklumpar. Det kommer ju förändras.
Haha ja kör på att: Ja just nu ser jag ut som jag gör men take it or leave it i don´t care.
 
Men men ikväll ska vi prova ut på en löptur. Nja hahaha det blir väl intervall tur med lite löpning och gång.
 
Här är klänningen jag köpte för 74kr och två stl mindre än vad jag brukar ha. Men ja ni ser ju att den är lite väl tight över rumpan. Men det går bra med en kofta över
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0