Grymt bra morgon!!

Idag är en toppen dag oh jag hoppas verkligen att den håller i sig hela dagen.
 
Det började ju med att jag vakna tidigt och, hör och häpna, jag fick äta äggröra. Fy F*******N vad gott det var.
Rena himmelriket i gommen.
Där efter var det direkt in till stan för ett möte som gick kanon bra även om jag var en kvart försenad. (Hade läst fel tid)
 
När jag sedan kom hem till mor och far så var det ju dags för mellanmål. Provade ett dubbelt smörgåsrån med lite mjukost på. Det gick kanon och smakade underbart.
Haha dock en viss skillnad då det tog mig ca en kvart att äta de. Om man tänker på innan så tog väl ett sånt rån någon minut att tugga i sig.
 
Idag ska jag också få plocka bort stygnen. Sjukt skönt då jag typ kliar ihjäl mig på plåstren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0