I´m back!!

Första dagen på jobbet avklarad.
 
Märktes det var tissel och tassel när folk såg att jag var tillbaka. Det var endast några få (läs två) som var ärliga nog att de var nyfikna och kom fram och fråga hur det gått.
Men ja jag hade faktiskt inte väntat mig något annat heller. Jag vet hur det pratas och jag bryr mig inte. Kändes bara lite som man var en apa på zoo som blev utittat. I alla fall passet innan frukost.
Dagens bästa var ju bamse kramarna från Jesper och Murre, åh jag har saknat dom sjukt mycket mina två medbrottslingar.
 
Dagens sämsta var ju skottningen när jag kom hem men jaja gratis träning får man ju se det som. Måste ju vara positiv.
 
Nähä mina vänner lite plugg nu sen ser vi vad kvällen har att erbjuda

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

skönt att nåra är normala där ;) tissel o tassel e väl bland de störigaste!!
kram vännen

2012-12-14 @ 09:27:14
URL: http://snie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0