Sjukt lätt att gå upp!!

Vanligt vis brukar jag vara skit seg på att gå upp tidigt om morgnarna men denna veckan har varit sjukt lätt måste jag säga.

Var ett pass på gymmet idag med. Sjuukt gött vi var bara tre personer där. Underbart att ha hela stället för sig själv nästan. har gått ner en del på överkroppen men rumpan o låren e bigga baouta som vanligt så idag blev de endast massa kondis o mycket ben. Liiiite sit ups me hahaha. Älskar sit ups de ska verkligen krampa i magen tillslut.
De e ju sjukt lätt att träna på morgonen man e utvilad och har så mycket energi att göra av med.

Annars här händer inte så mycket blir nog övertid ikväll men hellre de än att såt där imorgon o seega som fasen.
I morgon har jag funderat på att göra en ny variant av tacos. Får se om jag kommer ihåg att uppdatera hur de går.

Nähä nu får jag röja här lite innan jag ska äta o dra till jobbet


Seeeeeee yaaaaa

Kommentarer
Postat av: sara

härligt o kommit in i rutinerna va med träning på morgonen?! duktiga piddan!!

2011-01-27 @ 08:39:26
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0