Ny Dator..

De behöver jag införskaffa mig. Börjar bli knäpp speciellt när den verkar har bestämt sig för att lägga ner..

Blev ingen träning idag får bli imorgon istället. Vaknade minst en gång i timmen inatt ena gången kändes de som feberfrossa anda gången svettades jag som fasen tedje gången mådde jag sjukt illa. så höll de på natten igenom va verkligen inte roligt. ska se om jag kan komma in nu både tisdag o onsdag o sen fredag efter jobbet. Undra om de e mycket folk där då??

Igår bakades de kanelbullar blev de enda som blev bakat trots jag hade planerat annt men de blev så sjukt stökigt efter kanelbullarna ja hade typ tappat massa mjöl överallt. Så jag valde att städa efter mig istället.

Yeye nu blir de käk sen drar ja till jobbet

krrrrram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0