Mår konstigt!!

Har varit ett pass på gymmet idag. Ska dit imorgon oxå om syrran kan köra bil eller så ska jag fjäska för pappa tänkte ja. Men jag mår jätteknäppt i magen idag. Mår illa o grejer. Hoppas bara att de e något jag ätit o att jag inte e på g att bli sjuk för de har jag verkligen inte tid med. Fick till o me besöka toaletten på gymmet idag. Fick verkligen P*A*N*I*K  o de var fasen ingen trevlig upplevelse kan jag säga. FY fasen vad jag H*A*T*A*R offentliga toaletter.

Fick mina nya byxor igår två storlekar mindre än vad jag brukar ha.. Sjukt eller hur. Fast ja får vänta lite me att ha dem. Jag kunde knäppa domm o allt men de satt ganska så väldigt tight o alla vet att ja hatar de. Men me lite träning så blir de nog bra.

Nu blir de duschen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jobbigt att du mår konstigt :/

2011-02-14 @ 03:57:28
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0