Undebar SÖNDAG!

Fasen vad denna helgen har varit lååång.
Trodde de var söndag igår men icke bara Lördag. Underbart de ju.

Idag skiner solen här och jag har faktiskt varit ute på en rätt så lång promenad. Nu ska de snart bli tvättning som gäller. Tro de eller ej men jag hatar att tvätta fast jag hatar ännu mer en överfylld tvättkorg och tyvärr är de ju det jag har just nu då jag vill tvätta överkast m.m..

Blev en jäkligt lugn kväll igår. Inser jag egentligen ska hålla mig till öl och cider för jag blir så jäkla seeg dagen efter när jag dricker starksprit. Men Länge leve baja päron fajjen vad jag älskar den.


Kommentarer
Postat av: Emma

Gott gott GOTT!!

2010-10-17 @ 18:46:04
URL: http://sickmisfire.wordpress.com
Postat av: chrisse

Hej hopp snäckan!



3 barn mnsann, det trodde jag av någon anledning inte att du tänkte ha. Men där ser man, man ska aldrig sluta bli förvånad:D

Men du ska inte ge upp, vem vet, prins charming kanske är närmare än du tror!



Hur är det med min favvo Petra annars? Inte sjukskriven mer eller?

Kram!

2010-10-23 @ 12:36:15
URL: http://lovelystar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0