Piddan is back!!!

Fajjen mitt nät har strulat. Sånt suuger verkligen. Men nu har jag äntligen fått ordning på de!!

Denna helg har varit lååång o tråkig. Eller nä inte fredags då man var inne i stan o käka middag me vänner. Sjukt mysigt o laxen var fasen den godaste jag ätit på länge. REPRIS TACK!!!

Ozzy Osbourne kommer hit i sommar. Nästan så att jag får lust att köpa en endagars biljett till rocken bara för att få se honom. Annars brukar ja ju bara vara på rocken för att festa. Sjuukt underbart att bo nära så man kan fixa taxi/cykel o komma hem o sova i sin egen lägenhet. Fast iofs cykel är väl lite att ta i men kanske vem vet ifall man fått upp sin kondis haha.

Har funderingar på att bli medlem på opengym fast de e så jäkla snordyrt men sen så är de världens kö på gymmet i falkvik. Tog ju på mig utmaning att gå ner 2.6 denna vecka.. haha kanske inte så relaistiskt men ja e nöjd bara de visar minus på vågen. men ska jobba skithårt denna vecka o försöka lyckas.

Ska snart ta o värma mig lite soppa sen e de tvättning idag som gäller. SJUKT TRÅKIGT!

SARA JA ME VILL HA EN TVÄTT MASKIN!!!



Kommentarer
Postat av: sara

haha love att piddan is back!! :))



haha ja liam va helt prickig

2010-11-08 @ 08:43:43
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0