Fasen va kasst!!

Guuud vad jag är dålig på att uppdatera.

Men men här kommer en liten iaf.
En av mina bästaste och goaste vänner ÄR GRAVID!! Jag är sjukt glad för hennes skull, helt underbart. Vem de e får ni veta vid ett senare tillfälle i o me då jag senast pratade me henne så var de inte officiellt än.

Jag o miss J hade en helt underbar kväll i lördags, god mat, god dricka o gott sällskap. Fast fick tvätta duken efter oss idag. jisses vad vi spillde. Haha vet inte om jag vågar lova några bilder jag e ju sjukt dålig på att lägga in dom i datorn. De e mycket roligare att skicka dem som mms.

Sara sms precis o klaga på min täextfärg här i bloggen. SKAFFA GLASÖGON!!! säger jag

Till hlegen blir de gbg.. lääängtar

nu kom sis

Kommentarer
Postat av: sara

den syns knappt här. jag får markera texten för o kunna läsa

2010-12-06 @ 22:05:33
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0