Nio Dagar kvar!!!

Nu är det bara nio dagar kvar innan op. Och inte tusan har jag blivit nervös ännu, jag ser mer fram emot det och jag längtar efter att få börja äta. Mest av allt längtar  jag efter ett kokt ägg hahahaha. Helt wierd men så är det.
Nu vet iaf alla chefer om opn på jobbet o så fick världens bästa Murre me veta. Honom litar jag till fullo på.
Det var jäkligt kul att se hans min när han fick veta att folk redan pratat om att jag redan skulle gjort den. Trodde hans ögon skulle ploppa ur samtidigt som han gjorde sin typiska huvudskakning.
Men men..
 
Suttit och läst på olika bloggar om just gbp:n och ser att de flesta har tagit före och efter bilder. Men nja vette tusan om jag ska göra det. Kan ju kanske vara kul att ha men ändå inte. Vi får se hur jag känner till helgen.
Nåt jag tänker göra senare när jag väl är nöjd med min kommande vikt nedgång de är att ta en gigantisk egobild på mig själv i svartvitt och hänga över sängen. Tänk vilken fantastisk blick att vakna till och känna wow de där är jag.
 
Känsla just nu när jag nästan redan gått ner 10kg på shakerna är helt underbart. Speciellt när jag tänker på att jag aldrig kommer pendla upp till 3siffrigt igen.
 
Tur att jag har mycket att göra denna veckan så jag inte hinner att springa och nojja mig alltför mycket.
 
Nu ska jag ta och tagga till mig inför dagens arbetspass.
 
Ha det gött alla
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0