Söndag!

Gud vad galet snabbt dessa veckor har gått. Imorgon ska jag börja jobba igen efter sjukskrivningen.
Hur fan jag ska komma upp klockan 05.00 har jag ingen aning om men det ordnar sig nog. Har iaf kokt ägget till frukosten ikväll så jag slipper stressa om det imorgon.
Men det ska bli skönt och komma tillbaka till de normala rutinerna igen, det ska också när man får tillbaka sin normala ekonomi. Kan lugnt meddela att det har varit ganska så tight dessa senaste veckorna. Tur att jag har sådana underbara föräldrar som har ställt upp när det krisat.

igår gjorde jag en riktig fuling. Jag åt flåtmat eller i alla fall flåtmat på mitt sätt. Igår var jag ensam till middagen och kände verkligen inte för att laga mat så jag gjorde en varm macka istället med tomat, mager skinka och 10% mager ost (två tsk riven).
Jäkla vad gott det var vilken hallelulja moment det var. Där har man ett substiut för pizza.
Jag undrar om det var en magisk macka för idag visade vågen ca 1 kilo minus. Inte dåligt det inte.

Ok Piddan det är jobb som gäller imorgon ut med hunden, borsta tänderna och gå och lägg dig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0