Ett mål!!

Jag har glidit runt på nätet lite nu. Ska snart ta o baka kanel bullar till mor o far..

Men jag har ett mål till sommaren iaf hahaha de e verkligen inte ett mål att jag ska ner i vikt så mycket att jag tar på mig bikini NEJ TACK. Men ett annat mål har jag.

-8.2kg e jag nu iaf har tagit lite tid men jag e väldigt näjd än så länge.
Ska försöka komm in 3 dagar denna vecka o träna. Ska endast köra kondition.
Men en annan grej jag e sjukt nöjd med e mitt lilla alkohol förbud som jag har fram till Irland. Sen får vi se vad jag känner efter där. Men något som e sjukt tråkigt e ju att ingen spontan ringer o undrar om man ska festa. Menar ja kan festa på vatten de går precis lika bra.

Inser idag att jag måste inföskaffa mig nya bhar. Har slängt tre st idag.

Nähä kanelbullar var de jag..

just ja om de fattas några rrrrr i texten e de för att tangenteten har trillat av. Lustigt att nu när jag snackat om att köpa en ny data e de som att datan ja har börjar havrera

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer vara sjukt full på irland!!!!

2011-01-31 @ 13:42:38
URL: http://dabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0