True confessions of a sugaraddict!!!

Jag har gnagt på de här länge nu. Men jag måste ta beslutet för jag mår ju SKIT.
Det är dags nu att jag erkänner för mig själv och alla andra något jag tror bara min familj har koll på
men vad ni andra säkert har misstänkt.
Jag har problem med socker, godis, läsk. Jag äter allt alltid hela tiden. Min huvudsakliga vätskekonsumtion är läsk.
Prrivat hemma äter jag nog mer godis än mat men de e något jag aldrig visar offentligt. JAG HAR ÅNGEST VARJE GÅNG JAG GÅR I AFFÄREN. Mest för att jag vet vad som kommer hamna i korgen.
Jag anser mig inte som vuxen för jag klarar ju för fasen inte av att ta hand om mig själv.
Tårar rinner just nu inte för att jag är ledsen utan för att jag skäms. Skäms som fasen.
Men just nu skiter jag i vilket, jag bryr mig inte vilka som läser, vad de anser eller tycker. Men det måste komma fram.
För ett tags hoppades jag att jag såg ljuset i tunnlen då jag hade ansökt till BL Sverige och kommit me på en telefon intervju sedan var ja på intervju i malmö men jag kom inte med.
Det roliga med det var ju att alla som fick veta skojade mest om wow att ja kanske skulle vara me på tv. Ingen verka tänka att wow hon tar tag i det eller hur desperat är hon för att söka dit.
Jag sket fullständigt i att de var tv jag tänkte på alla ja skulle kunna få hjälp av och blev helt deppig ner jag insåg att jag inte kom med.
Men det är därför jag sitter här nu. För jag inser jag måste ta tag i det själv.
Och idag blir det ingen tripp till affären. Just nu känns det ok men jag gissar i morgon när jag vaknar är det abstinens som gäller. Det ska vara slut nu.
På fredag tas sista ölen detta året mina vänner.
En varning till.. alla att den som tjatar på mig om att dricka något utom vatten kommer inte ha kvar min vänskap skärskilt länge. För nu ska jag tänka på mig själv och jag tänker bara ha positiva vänner i min närhet.

Ett tillägg... till alla er som säkert i all välmening vill komma me tips och idéer om mat, träning jag föreslår att ni väntar med de ett tag.

Så ni får reagera hur ni vill me detta inlägg känna omg va jag skrattar i hjäl mig eller fasen va coolt eller vad fasen som helst.
Men jag lovar er en sak. Då jag nu har avslöjat en av min största och hemligaste hemligheter så ska ALLA får lära känna mig bättre. jag ska fortsätta skriva här både dåliga och bra dagar.
O jag som aldrig brukar prata om när ja e nere o mår skit oftast säger ja att allt e bra. Men som sagt dags för förändring idag är dag 0

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0