DAG 1

Idag när jag vakna så ville jag bara somna om igen. Huvudvärk och halsbränna som satan.
Det kliar verkligen i fingrarna på mig.
Men men än så länge e jag bestämd om vad som gäller.
Blir ett prövning idag då jag måste till affären. Tänkte jag skulle göra chickenchilladas till middag. Tänkte köpa morötter me som jag kan gnaga på ikväll.
Det var sjukt jobbigt att somna igår jag bara vred o vände mig hela tiden och fick verkligen ingen ro.

Har iaf blivit en roadtrip till krstianstad idag. Frida behövde kolla upp en grej me sin dator och jag köpte mig ett par nya ballerina för 124kr bra pris de tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Syster

Bra inlägg syster!!!!

2011-08-21 @ 15:00:09
URL: http://mittlivominvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0