Kvällen!!

Var ute ikväll me syrran, Jonna, Hampe, Desse o vi hade skit skoj.
Vi hade verkligen skit skoj, vilket e något av en chock då jag inte gillar rockabilly musik alltför mycket men de spelade en del Elvis och en del Johnny Cash så de gick ju ingen nöd på mig precis!!
Vi träffade B och hans kompis R..
Trevliga killar som fasen och de verkar visst som R var lite tänd på mig, kanske e jag intresserad eller inte va fasen vet ja vi pratade max typ tio min tillsammans o hm jag är verkligen inte tjejen som drar hem en kille första gången jag träffar honom. Så de stör mig som fasen när människor ska pusha en för sådant, typ i bilen när man ska hem och de kör hem honom först för de vill man ska på efter fest hos personen själv. Skiter verkligen i om de e ett skämt eller inte men ja blir ändå sjukt förbannad på sådant och jäkligt besviken faktiskt för den personen ska känna mig bättre än så.

Men jag träffade faktiskt också Browall som man alltid blir lika glad  när man träffar. Sådan jäkla go människa asså. Även om man inte träffar honom så ofta blir han lite av ens lillebror allid haha.
O ja måste så klart nämna Chrille. Fatta att killen har gått ner 90kg sedan jag träffade honom, jag är sjukt imponerad och han var sjukt snygg!! så jävla glad är jag för hans skull. Nu liknar han verkligen sina brödrar me kindben, haka o ögon.

Nu ska ja lägga upp lite bilder på my place orkar inte hämta mobilen för att lägga upp kvällens bilder


Så ser halva mitt kök ut.. fast idag har ja en lila löpare o gröna stenar i min skål.. men ja älskar mina gardiner


ena delen av mitt vardagsrum.. älskar gardinerna där me


Vardagsrummet från annan vinkel


Min tv o tvbänk (hatar dock sladdarna vi baslådan)


Mitt sovrum huvudänden


Sov rum fotänden fast ja har en hylla på väggen


Hallen ser likadan ut men ja ska få den om tapetserad ovardagrummet också
Sen ska ja dit me både möbler o matta.


Toan


Älskar verkligen mitt soffbord och tvbänk som går i samma stuk



Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA jag älskar när du bloggar efter partaj! så klockrent! :))



jättefint har du! jag måste hälsa på dig snart!!

2010-09-12 @ 09:20:26
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefint du har fått det nu!! :)

Har iallafall gett dig en blogg award :)

http://lovelystar.blogg.se/2010/september/blogg-award.html



Puss!

2010-09-12 @ 15:35:18
Postat av: Syster

Hi hi FOUND YA!!!!!!!!!

2010-09-12 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0