OJ DÅ

Shit fasen vad jag har varit grymme dålig på att uppdatera!!

Skrev ju om förra helgen hos Sara.. sjukt niice.. nästa gång blir de hos mig!!

I lördags var ja på att igen. Då var de maskerad hos la familja Saukko. Vi hade sjukt trevlig om än några av oss kanske fick lite för mycket dricka men men sånt e ju bara roligt sen. Just ja de påminner mig om att ja måste ta ell Serious talk me jonna. Vad de e om kommer jag aldrig att skriva om här. just so you know.
Vi blev ju så klart bjudna på världens godaste smörgåstårta. Fattar inte hur de lyckas så bra me den.

Inser j uatt jag måste tömma min mobil på bilder så ja kan visa er lite av vad som hänt.

För tillfället annars så drömmer jag om ett annat liv. Elr iaf ett annat jobb. Blir så sjukt irriterad bara.
Men tack o lov har man underbara arbetskamrater elr ok vissa iaf. De e ju de som gör att man överlever där ute.
Men men back to reality


Loooooooooooove Ya´ll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0